Ga naar de hoofdinhoud

enkele nieuwe picknickbanken

Van "De Ronde van Harelbeke 2022"

Ga naar het project

Langs de vaart in stasegem (klinkaardstraat) zit er geregeld wat volk om te genieten van het water en de natuur.

Het zou leuk zijn dat er picknickbanken komen op deze groene strook langs het water (met bijhorende vuilbakken).

zo kan iedereen die daar zit rustig iets eten/drinken.

Officiële updates

Laatste update: 21 november 2022

Reacties(2)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Bavo Victoor
Geplaatst door:Bavo Victoor
4 jaar geleden
Mooi voorstel, als je het maar geen 'picknick'-banken noemt. Dat veronderstelt dat er ook vuilnisbakken moeten komen, en - alle bestaande openbare vuilnisbakken bewijzen het - wij kunnen die luxe niet aan. Ze worden proppensvol gepropt, daarna wordt het vuil ernaast gegooid. Het leegmaken van de vuilnisbakken wordt op voorhand gepland en houdt geen rekening met hoe 'vol' ze zitten. Dat is anders dan thuis, en dat is moeilijk om te begrijpen. Maar wie er wil picknicken kan dat, als iedereen die dat doet de omgeving maar proper achterlaat. Ik zou echt geen vuilnisbakken plaatsen, die nodigen alleen maar uit om je afval niet weer mee te nemen.
    Profiel van RITA PEETERS
    Geplaatst door:RITA PEETERS
    4 jaar geleden
    het zou aangenaam zijn mochten er ook langs de Leie wat meer banken komen ,bv richting Kortrijk. ook het Moleneiland zou aangenamer zijn mochten er banken zijn...... zoveel onbenutte kansen....

      Delen

      Geplaatst door

      Huidige status

      Afgewezen

      Locatie

      Unable to display map. WebGL2 support is required.
      Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
      https://esriurl.com/webgl-faq
      Powered by Esri