Ga naar de hoofdinhoud

Fluojasjes Oarelbeke Weireldstad voor iedere fietsende burger

Van "Ideeën voor mijn stad"

Ga naar het project

Hoe fijn en veilig zou het zijn als iedere fietser (groot en klein) in Harelbeke zichtbaar zou zijn? Hoe mooi zou het zijn als iedere fietser in Harelbeke zich 'weireldburger' voelt in zijn eigen 'weireldstad'. Laat ons de eerste stad worden waar ALLE fietsers blij rondfietsen in een fluovestje van Oarelbeke weireldstad en zo bijdragen aan de zichtbaarheid en 'sense of belonging' op alle vlakken.

Reacties(1)

Reageren in dit project is momenteel uitgeschakeld.
Meest recente reacties zijn geladen.
Ooit eens een mooi actie geweest, de opdruk was "FLUOARELBEKE", de opbrengt ging naar een goed doel. Past momenteel wel in Oarelbeke Weireldstad & het kader van de warmste week? :-)
    Totaal aantal likes: 6, totaal aantal dislikes: 1
    . Reageren is momenteel niet ingeschakeld voor dit project. Reageren is momenteel niet ingeschakeld voor dit project

    Delen

    Huidige status

    voorgesteld

    Tags

    Mobiliteit
    Beleving